spotify
Bank & Booksy

Zapraszamy na kolejny odcinek cyklu BNP Paribas Talks „CMO po drugiej stronie lustra”, w którym Dariusz Maciołek, Dyrektor zarządzający pionem komunikacji w Banku BNP Paribas, rozmawia z osobami zarządzającymi wizerunkiem znanych i lubianych marek.

Tym razem jego gościem jest Marcin Gruszka, odpowiedzialny za wizerunek Booksy, który opowiada m.in. o rewolucjonizującej branżę rezerwacji online współpracy aplikacji Booksy z bankiem BNP Paribas oraz o tym, jak zmieniła się komunikacja marek w dobie COVID-19.

Rozmawiamy z:

Marcin Gruszka

Communications Strategy Expert w Booksy

Absolwent SGH i IESE Business School. Były wieloletni Dyrektor PR w Play. O sobie pisze tak: „Wierzę w innowacyjny PR, który może doprowadzić do spektakularnych sukcesów rynkowych. Tym było zbudowanie od podstaw wizerunku gracza, który od początku kwestionował tradycyjne metody komunikacji i budowania pozycji rynkowej. Po 10 lat pracy mój klient został numerem jeden, co zaskoczyło cały rynek. W następnym roku PLAY wszedł na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych, co było kolejnym sukcesem PR.”

Prowadzący:

Dariusz Maciołek

Dyrektor zarządzający pionem komunikacji, Bank BNP Paribas

Funkcję tę piastuje od lipca 2018 roku. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko Dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. To doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Więcej podcastów:

Marcin Gaworski

CMO po drugiej stronie lustra

Posłuchaj
Marcin Sienkowski

OLX i reklamy, które są OK

Posłuchaj
Marta Życińska

Mastercard w dobie pracy zdalnej

Posłuchaj