spotify
Booksy, czyli rewolucja w kontaktach klienta z bankiem

Bez oczekiwania w oddziale i dzwonienia na infolinię! Teraz za pomocą Booksy można niezwykle łatwo umówić się na spotkanie w Banku BNP Paribas. To zupełnie nowy kierunek rozwoju kontaktów z klientami.  Na ten temat oraz o tym, jak doszło do spotkania dwóch światów – dużego banku i startupu z branży e-commerce – opowie Łukaszowi Piechowiakowi, redaktorowi naczelnemu Fintek.pl, Przemysław Furlepa, Wiceprezes Banku BNP Paribas.

Rozmawiamy z:

Przemysław Furlepa

Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas.

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Odbył studia podyplomowe na Gdańskiej Akademii Bankowej, w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Uczestniczył w licznych szkoleniach i warsztatach managerskich w kraju i za granicą.

Karierę zawodową rozpoczął w BPS Consultants Poland (Nielsen Marketing Research). Pracował jako Kierownik Zespołu Analiz w Wydawnictwie Papierów Wartościowych. Od 1996 roku był związany z ING Bankiem Śląskim, gdzie od stycznia do lipca 2017 r. pełnił funkcję dyrektora Zarządzającego Bankowością Detaliczną i był odpowiedzialny za Zarządzanie Bankowością Cyfrową i Segmentem Przedsiębiorców. Od października 2017 r. pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu BNP Paribas Bank Polska S.A. odpowiedzialnego za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.

Więcej podcastów:

Kultura
Katarzyna Tubylewicz

Szwecja w kryminale!

Posłuchaj
Monika Witkowska

Mount Everest – fakty i mity

Posłuchaj
Biznes
Magdalena Pasiowiec

Czy zastąpią nas roboty?

Posłuchaj