spotify
CMO po drugiej stronie lustra

Zapraszamy na kolejny odcinek cyklu BNP Paribas Talks „CMO po drugiej stronie lustra”, w którym Dariusz Maciołek, Dyrektor zarządzający pionem komunikacji w Banku BNP Paribas, rozmawia z osobami zarządzającymi wizerunkiem znanych i lubianych marek.
Tym razem naszym gościem jest Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. Opowiada on m.in. o swojej drodze do marketingu, czym jest „dobra” reklama i co w jego branży jest najważniejsze.

Rozmawiamy z:

Marcin Sienkowski

Head of Marketing w OLX.

Jak sam mówi o sobie: urodziłem się w czasach, kiedy hasło „Sex, drugs and rock’n’roll” powoli przestawało być modnym sposobem na przepędzenie żywota. Być może dlatego wylądowałem w marketingu, gdzie stawiam na nietuzinkowe myślenie, oryginalne pomysły i partnerski klimat współpracy. Z marką OLX związany jestem od ponad 7 lat (czyli jeszcze od czasów, gdy serwis znany był jako Tablica.pl). Dziś w roli Head of Marketing. W pracy najwyżej cenię szczerość, profesjonalizm, nieszablonowe pomysły i dobrą zabawę. Lubię robić (dobrze) w reklamie.

Prowadzący:

Dariusz Maciołek

Dyrektor zarządzający pionem komunikacji, Bank BNP Paribas

Funkcję tę piastuje od lipca 2018 roku. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko Dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. To doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Więcej podcastów:

Katarzyna Tubylewicz

Szwecja w kryminale!

Posłuchaj
Monika Witkowska

Mount Everest – fakty i mity

Posłuchaj
Magdalena Pasiowiec

Czy zastąpią nas roboty?

Posłuchaj