Rozmawiamy z:
Marta Życińska
Vice President Marketing and Communications w Mastercard
Ma 19 lat doświadczenia w branży. Zaczynała w sektorze FMCG (L’Oreal) i kontynuowała pracę w telekomunikacji (Orange) oraz ubezpieczeniach (PZU). Teraz zaczęła zdobywać doświadczenie w technologiach (Mastercard). W swojej karierze nadzorowała zarówno sektory B2B jak i B2C oraz zespoły marketingowe liczące 40 osób. Była liderem jednego z największych projektów rebrandingowych w Polsce dla marki PZU. W Mastercard pracuje od 4 lat, zaczynała jako Dyrektor Marketingu na rynek Polski, a obecnie nadzoruje marketing i komunikację 19 rynków w regionie Europy Środkowo – Wschodniej. Jej kampanie na przestrzeni lat zdobyły wiele nagród Effie, Golden Drum i Cannes Lions. Wieloletnia jurorka Effie, w tym edycji europejskiej. Jest absolwentką Oxford Brookes University (MBA), Brock University w Kanadzie (BBA) i Polish Open University (Filologia Angielska). Prywatnie miłośniczka jazdy na nartach i mama trzech synów.

Prowadzący:
Dariusz Maciołek
Dyrektor zarządzający pionem komunikacji, Bank BNP Paribas
Funkcję tę piastuje od lipca 2018 roku. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko Dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. To doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).