Rozmawiamy z:
Marcin Gaworski
CEO & partner 180heartbeats + Jung von Matt
180heartbeats + Jung von Matt jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce i na świecie – ponad 300 nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych konkursach (m.in. Cannes Lions, Effie, 10. najbardziej kreatywna niezależna agencja reklamowa na świecie – według raportu 2019 Global Creativity Report By Cannes Lions). Zdobywca tytułu AdMan miesięcznika “Press”. Członek zarządu i partner w domu produkcyjnym F25. Inwestor w Knowledge Hub Starter, Funduszu Venture Capital inwestującym w nowoczesne rozwiązania technologiczne. Jeden z założycieli Cheesecat, platformy analityki mediów społecznościowych. Ekspert ds. Internetu i mobile w zespole projektowym inkubatora BonusCard Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Członek rady ekspertów ośrodka dialogu i analiz ThinkTank. Członek rady nadzorczej SAR (od 2017). Aktywny promotor i wykładowca marketingu internetowego jako ważnej gałęzi gospodarki oraz ciekawej pracy dla młodzieży.

Prowadzący:
Dariusz Maciołek
Dyrektor zarządzający pionem komunikacji, Bank BNP Paribas
Funkcję tę piastuje od lipca 2018 roku. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko Dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. To doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).