spotify
CMO po drugiej stronie lustra

Zapraszamy na kolejny odcinek cyklu BNP Paribas Talks „CMO po drugiej stronie lustra”, w którym Dariusz Maciołek, dyrektor Zarządzający Pionem Komunikacji w Banku BNP Paribas, rozmawia z osobami zarządzającymi wizerunkiem znanych i lubianych marek. Tym razem gościem jest Marcin Gaworski, CEO & partner 180heartbeats + Jung von Matt, opowiada m.in. o tym jak zmieniać markę, czy brandy powinny demonstrować swoje wartości, a także o wyróżniających kampaniach i zawodowych ścieżkach w świecie marketingu.

Rozmawiamy z:

Marcin Gaworski

CEO & partner 180heartbeats + Jung von Matt

180heartbeats + Jung von Matt jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce i na świecie – ponad 300 nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych konkursach (m.in. Cannes Lions, Effie, 10. najbardziej kreatywna niezależna agencja reklamowa na świecie – według raportu 2019 Global Creativity Report By Cannes Lions). Zdobywca tytułu AdMan miesięcznika “Press”. Członek zarządu i partner w domu produkcyjnym F25. Inwestor w Knowledge Hub Starter, Funduszu Venture Capital inwestującym w nowoczesne rozwiązania technologiczne. Jeden z założycieli Cheesecat, platformy analityki mediów społecznościowych. Ekspert ds. Internetu i mobile w zespole projektowym inkubatora BonusCard Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Członek rady ekspertów ośrodka dialogu i analiz ThinkTank. Członek rady nadzorczej SAR (od 2017). Aktywny promotor i wykładowca marketingu internetowego jako ważnej gałęzi gospodarki oraz ciekawej pracy dla młodzieży.

Prowadzący:

Dariusz Maciołek

Dyrektor zarządzający pionem komunikacji, Bank BNP Paribas

Funkcję tę piastuje od lipca 2018 roku. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko Dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. To doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Więcej podcastów:

Anna Król

W Tatry w gorsecie i pantofelkach

Posłuchaj

Podatki i sprawiedliwość

Posłuchaj
Mathias Wikström

Rozsądne kupowanie = wody niemarnowanie

Posłuchaj