spotify
CMO po drugiej stronie lustra

BNP Paribas jest pierwszym bankiem na świecie, który rozpoczął współpracę z twórcami aplikacji rewolucjonizującej branżę fryzjerską i inne związane z urodą – Booksy. O połączeniu branży beauty z dużym bankiem oraz o tym, jak zmieniła się komunikacja marek w dobie COVID-19 porozmawiają Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas oraz Marcin Gruszka, odpowiedzialny za wizerunek Booksy.

Rozmawiamy z:

Dariusz Maciołek i Marcin Gruszka

Dariusz Maciołek

Dyrektor zarządzający pionem komunikacji, Bank BNP Paribas

Funkcję tę piastuje od lipca 2018 roku. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko Dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną. To doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Marcin Gruszka

Communications Strategy Expert w Booksy

Absolwent SGH i IESE Business School. Były wieloletni Dyrektor PR w Play. O sobie pisze tak: „Wierzę w innowacyjny PR, który może doprowadzić do spektakularnych sukcesów rynkowych. Tym było zbudowanie od podstaw wizerunku gracza, który od początku kwestionował tradycyjne metody komunikacji i budowania pozycji rynkowej. Po 10 lat pracy mój klient został numerem jeden, co zaskoczyło cały rynek. W następnym roku PLAY wszedł na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych, co było kolejnym sukcesem PR.”

Więcej podcastów:

Ekologia
Marek Kamiński

Ekomobilnie w świat

Posłuchaj
Biznes
Michał Dybuła

Nadciąga rynek pracodawcy

Posłuchaj
Kultura
Joanna Gierak-Onoszko

Kanada wczoraj i dziś

Posłuchaj