spotify
Gdzie są nasze patronki?

90 proc. polskich szkół ma męskich patronów – skąd to wynika i czy można to zmienić? O nowej inicjatywie Banku BNP Paribas, która ma zachęcać do przyjmowania nazwisk patronek i jednocześnie przybliża losy niezwykłych kobiet w podcaście z cyklu BNP Paribas Talks Agnieszka Konarzewska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku BNP Paribas rozmawia z Anną Kowalczyk, dziennikarką i autorką bestsellera „Brakująca połowa dziejów: krótka historia kobiet na ziemiach polskich”.

Rozmawiamy z:

Anna Kowalczyk

Dziennikarka, blogerka, felietonistka, feministka. Autorka „Brakującej połowy dziejów”, pierwszej popularnonaukowej syntezy historii kobiet na ziemiach polskich od paleolitu do współczesności. Opiekunka merytoryczna akcji Banku BNP Paribas  „Gdzie są nasze patronki?”

Prowadzący:

Agnieszka Konarzewska

Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas

Marketingowiec z ponad 20-letnim doświadczeniem. Od czerwca 2017 roku jako Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas odpowiada za komunikację i strategię marketingową,  kierowaną do wszystkich segmentów klientów indywidulanych i biznesowych oraz poszczególnych linii produktowych.  Do jej obowiązków należy także przygotowywanie strategii marketingowej, prowadzenie projektów komunikacyjnych oraz wsparcie sprzedaży.  Wcześniej doświadczenia budowała głównie w  sektorze finansowym – w GE Banku Mieszkaniowym, GE Money Banku oraz  Banku BPH.

Jedna z liderek inicjatywy wewnętrznej – Kobiety Zmieniające BNP Paribas, która ma na celu: wzmocnienie roli kobiet w organizacji oraz uwolnienie ich potencjału, promowanie idei  różnorodności oraz zaangażowania mężczyzn w działania na rzecz równości płci

Więcej podcastów:

Papierowa transformacja

Posłuchaj
Dionisios Sturis

Grecja jakiej nie znacie

Posłuchaj
Beata Szady

Praca reporterki od kulis

Posłuchaj