Rozmawiamy z:
Olga Woźniak
Polska dziennikarka naukowa
Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego (UW) i (podyplomowo) psychologii. Popularyzuje wiedzę z zakresu nauk przyrodniczych, psychologii, medycyny, językoznawstwa, socjologii. Od 2003 roku do września 2010 roku kierowała działem nauki tygodnika „Przekrój”. Od 2006 do 2009 roku redagowała kwartalnik popularnonaukowy „Przekrój nauki”. Współpracowała z „Polityką”, „Newsweekiem”. Pracowała w Centrum Nauki Kopernik. Właścicielka Prywatnej Szkoły Podstawowej „Eureka”, w której realizuje autorski program nauczania przedmiotów przyrodniczych, a zwłaszcza matematyki. Autorka popularnonaukowej książki dla dzieci pt. „Brud”. Pracuje jako zastępca kierownika w dziale nauki „Gazety Wyborczej”.

Prowadzący:
Dariusz Maciołek
Dyrektor zarządzający pionem komunikacji, Bank BNP Paribas
Funkcję tę piastuje od lipca 2018 roku. Poprzednio związany z Aviva Polska, gdzie obejmował stanowisko Dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej. W BNP Paribas odpowiada za kreowanie silnej marki Banku, marketingowe wsparcie poszczególnych linii biznesowych, a także realizację nowej strategii Banku. Jest również odpowiedzialny za strategię i komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz PR i komunikację wewnętrzną.
To doświadczony menadżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).